Sopran w repertuarze barokowym, klasycznym i współczesnym
Światowej klasy sopranistka Olga Pasiecznik zaprezentowała wybór najpiękniejszych pieśni z różnych zakątków Europy, a przy fortepianie towarzyszyła jej siostra, Natalia Pasiecznik. W ich wykonaniu usłyszeliśmy utwory Mendelssohna, Griega, Rachmaninowa, Szymanowskiego, Lutosławskiego, Haendla i Mozarta. Siostry wspominały swój dom w Równem, wypełniony muzyką, gdyż w rodzinie zawsze były obecne tradycje muzyczne i naukowe. Mimo, że Olga Pasiecznik śpiewała od dziecka, możliwości swojego głosu odkryła dopiero na studiach. Artystka opowiada o tym, że studiowała jednocześnie w Warszawie i Kijowie oraz jak trafiła do Warszawskiej Opery Kameralnej i w jaki sposób uczyła się technik barokowego wykonawstwa. Tłumaczy również, dlaczego wraz z mężem wybrali Warszawę na dom rodzinny.
Olga Pasiecznik (sopran) urodziła się na Ukrainie w Równem, gdzie studiowała fortepian i pedagogikę muzyczną. Studia wokalne ukończyła w Kijowskim Konserwatorium, a studia podyplomowe w Warszawskiej Akademii Muzycznej. W jej repertuarze znajdują się m. in. opery Monteverdiego, Glucka, Händla, Mozarta, Webera, Bizeta, Rossiniego, Verdiego, Pucciniego, Debussy’ego, Czajkowskiego, Szymanowskiego oraz muzyka kameralna: pieśni rosyjskie i ukraińskie, koncerty oratoryjne i symfoniczne. Od 1992 r. jest artystką Warszawskiej Opery Kameralnej, współpracuje również z najlepszymi teatrami operowymi i orkiestrami w całej Europie i USA. Jest laureatką międzynarodowych konkursów wokalnych, ma w dorobku fonograficznym ponad 30 płyt.